مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-03سياسي

مرکز تخصصی برای کودکان توان خواه همدان ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در همدان بر لزوم ایجاد مرکزی تخصصی برای کودکان توان خواه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان صبح امروز جلسه بررسی مشکلات خانواده های دارای فرزندان مبتلا به اُتیسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و اعضا انجمن اُتیسم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای کاهش آلام خانواده های دارای فرزندان اتیسم، اظهار کرد: مباحث تخصصی در جلسات جداگانه ای باید با استفاده از نظر کارشناسان و با حضور خانواده کودکان بررسی شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تأکید بر لزوم ایجاد مرکزی تخصصی برای کودکان توان خواه در استان، یادآور شد: یکی از دستور جلسات این نشست، ایجاد چنین مرکزی برای کودکان مبتلا به اتیسم و یا به صورت کلی برای کودکان توان خواه است که باید نسبت به آن، اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: در این عرصه می توان از ظرفیت نهادهایی همچون بهزیستی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی در کنار سمن های فعال در این حوزه به نحو احسن استفاده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خروجی این جلسات باید رفع دغدغه خانواده های دارای کودکان مبتلا به این بیماری باشد، یادآور شد: لازم است تا برای نگرانی و دغدغه های این خانواده ها نسبت به آینده کودکان خود چاره ای جدی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی برای کودکان توان خواه همدان ایجاد شود

مرکز تخصصی برای کودکان توان خواه همدان ایجاد شود