مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-08بين الملل

مصر، رژیم اسراییل را تهدید کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت خبری تحلیلی آکسیوس آمریکا که به مقامات رژیم اسراییل نزدیک است، به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت که مصر به تل اویو هشدار داده چنانچه فلسطینیان غزه را به شبه جزیره سیناء بکوچاند، - رسانه آمریکایی فاش کرد که مصر همچنان با کوچاندن فلسطینیان ساکن غزه به شبه جزیره سیناء مخالف است و در این باره به رژیم اسراییل هشدار داده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وب سایت خبری تحلیلی آکسیوس آمریکا که به مقامات رژیم اسراییل نزدیک است، به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت که مصر به تل اویو هشدار داده چنانچه فلسطینیان غزه را به شبه جزیره سیناء بکوچاند، روابط خود با اسراییل را قطع خواهد کرد.

عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر هفته دوم جنگ رژیم اسراییل علیه غزه در اقدامی کم سابقه پرده از نقشه این رژیم برای غزه و سیناء مصر برداشت و گفت: ایده کوچاندن فلسطینیان به شبه جزیره سیناء مصر یعنی سوق دادن این کشور به سمت جنگ با اسراییل .

او همچنین گفت که تداوم عملیات نظامی (حمله زمینی به غزه) پیامد هایی برای منطقه خواهد داشت و ممکن است این عواقب از کنترل خارج شودبرخی از قبایل بادیه نشین صحرای سینا با اعلام ضرب العجلی از دولت مصر خواستند برای ورود کمک به غزه تا روز پنجشنبه گذرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر، رژیم اسراییل را تهدید کرد

مصر، رژیم اسراییل را تهدید کرد