مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-19دانش

بوشهر میزبان مرحله نهایی جشنواره سراسری مشاعره علوی


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از برگزاری مرحله نهایی جشنواره سراسری مشاعره علوی در استان بوشهر خبر داد.

- باقر گرگین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری مرحله نهایی جشنواره سراسری مشاعره علوی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در سطح ملی از مهرماه جاری آغازشده و پیش رویداد آن با حضور 50 نفر در رقابتی جذاب و تنگاتنگ برگزار و برگزیدگان مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی افزود: مرحله نهایی این جشنواره روز های هفتم و هشتم بهمن جاری به صورت حضوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گرگین با اشاره به اینکه ثبت نام در این جشنواره تا 25 دی ماه سال جاری ادامه دارد و تاکنون 90 نفر از سراسر کشور در آن ثبت نام کرده اند، اضافه کرد: ثبت نام در جشنواره از طریق پیام رسان ایتا و بله از طریق شماره تلفن های 09171708730 و 09177745153 صورت می پذیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره مشاعره علوی برای دومین بار در بوشهر، عنوان کرد: وجه تمایز این دوره اضافه شدن بخش ویژه دانش آموزی به جشنواره است که این برنامه از سری برنامه های تجلی امامت و ولایت در نسبت با واقعه غدیر و در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر میزبان مرحله نهایی جشنواره سراسری مشاعره علوی

بوشهر میزبان مرحله نهایی جشنواره سراسری مشاعره علوی