مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-07سياسي

سردار نقدی: اسراییل در بن بست است/ نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر امروز در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان الاقصی به این واقعیت رسید که اسراییل به فرموده امام راحل یک عده سرطانی است که .

- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد و این عین بن بستی است که به واسطه حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ایجاد شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی ظهر امروز در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان الاقصی به این واقعیت رسید که اسراییل به فرموده امام راحل یک عده سرطانی است که وجودش جز رنج و کشتار دستاورد دیگری ندارد؛ یقین بدانید رژیم صهیونیستی از اینجای کار تا انتهای نابودی فقط باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند، زیرا وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان باشند و یقین آنکه این اتفاق منجر به سقوط ظلم می شود.

نقدی اظهار داشت: نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد و این عین بن بستی است که به واسطه حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان الاقصی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: اسراییل در بن بست است/ نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد

سردار نقدی: اسراییل در بن بست است/ نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد