مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-29پزشكي

فعلا خبر تایید شده از بیماری تنفسی جدید نیست؛ آنفلوانزا را جدی بگیرید!


تردید هایی که در اظهارات این روز های مقامات بهداشتی در جهان هم مشهود است؛ از مقامات جهانی تا مسئولان کشورمان.

تردید هایی که اگرچه وزارت بهداشت چین در پاسخ به آن ها تاکید کرده که «افزایش مبتلایان به بیماری های تنفسی در سراسر این کشور که توجه سازمان جهانی .

- به رغم شایعات قدرتمند، هنوز نشانه ای از شیوع بیماری تنفسی جدید در چین در دست نیست و می بایست توجهمان را معطوف به بیماری شناخته شده ای کنیم که آنچنان که باید جدی گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله شایعات پررنگ روز ها و هفته های اخیر، شیوع بیماری تنفسی جدیدی در چین است که بسیاری را درگیر کرده و مقامات این کشور تلاش در مخفی کردن آن دارند.

شایعه ای که با توجه به سابقه نامطلوب این کشور در کووید 19 و وقوع پاندمی کرونا در کره زمین، قابل تامل و توجه به نظر می رسد و نگرانی های زیادی به دنبال داشته است.

تجربه ای آزموده که مانع می شود ادعا های مقامات این کشور هم آنچنان که باید، مورد پذیرش جامعه جهانی قرار گیرد، به ویژه آنکه به رغم خروج بیماری کووید 19 از وضعیت جهان گیری یا پاندمی، هنوز دسترسی محققان به مطالعات صورت گرفته پیرامون منشا شیوع بیماری تقریبا غیرممکن است و سایه تردید از بسیاری از مسایل پیرامون این بیماری مرگبار کنار نرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا خبر تایید شده از بیماری تنفسی جدید نیست؛ آنفلوانزا را جدی بگیرید!

فعلا خبر تایید شده از بیماری تنفسی جدید نیست؛ آنفلوانزا را جدی بگیرید!