مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-19فرهنگي

ادامه سریال های «جومونگ» با حضور کمرنگ بازیگر اصلی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون درباره پخش ادامه 2 فصل جدید از سریال «افسانه جومونگ» گفت: سریال های جدید کره ای در دوبلاژ تلویزیون در حال ترجمه یا دوبله است که از آن جمله می توان به سریال های «امپراطور افسانه ها» .

- مدیر دوبلاژ تلویزیون از پخش سریال های جدید کره ای و همچنین دوبله 2 فصل از سریالی که به ادامه داستان جومونگ می پردازد، خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرشید شکیبا مدیر دوبلاژ تلویزیون درباره پخش ادامه 2 فصل جدید از سریال افسانه جومونگ گفت: سریال های جدید کره ای در دوبلاژ تلویزیون در حال ترجمه یا دوبله است که از آن جمله می توان به سریال های امپراطور افسانه ها و جا میونگ گو اشاره کرد.

وی افزود: سریال امپراطور افسانه ها با مدیریت حسین خدادادبیگی از ماه های گذشته آغاز شده است که به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد و دوبله سریال جامیونگ گو نیز به زودی شروع می شود که هر 2 در ادامه سریال افسانه جومونگ هستند.

شکیبا در پاسخ به اینکه چرا این سریال ها با نام جومونگ مطرح می شود، اما با بازیگران دیگری ادامه دارند با اشاره به خط داستانی این آثار یادآور شد: قاعدتا حضور بازیگر نقش جومونگ به خود سازندگان اصلی سریال بازمی گردد با این حال در ابتدای این مجموعه 2 شخصیت اصلی سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سریال های «جومونگ» با حضور کمرنگ بازیگر اصلی

ادامه سریال های «جومونگ» با حضور کمرنگ بازیگر اصلی