مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-04سياسي

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر تسریع در رسیدگی به پرونده های شهرداری


حجت الاسلام منتظری در دیدار با شهردار تهران بر اولویت رسیدگی به پرونده های شهرداری مرتبط با حقوق عامه در راستای احقاق حقوق مردم و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام منتظری در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت موقوفات دیوان عالی کشور از جمله موقوفه مرحوم دکتر افشین و تمهید مقدمات جهت ساخت بیمارستان خیریه تخصصی کودکان، موقوفه هدایت و موقوفه آرش،هماهنگی هر چه بیشتر فی مابین شهرداری، سازمان اوقاف و امور خیریه  و دیوان عالی کشور را خواستار شد.

رییس دیوان عالی کشور همچنین بر معرفی و تعیین نماینده ای از سوی شهرداری تهران جهت تسهیل و تسریع در انجام امور اداری موقوفه مرحومه قمر تاج آژیر تهرانی ( موسوم به موقوفه آرش) و موقوفه مرحوم عبدالحمید هدایت تأکید کرد.

حجت الاسلام منتظری در پایان عنوان نمود: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جلسات و دیدارهای خود با مسئولین قوه قضاییه به دفعات موضوع حقوق عامه را مورد توجه ویژه قرار داده اند، بر اهمیت صیانت از حقوق عامه تاکید نمود و گفت:  پرونده های مرتبط با شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر تسریع در رسیدگی به پرونده های شهرداری

تاکید رییس دیوان عالی کشور بر تسریع در رسیدگی به پرونده های شهرداری