مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-18اقتصادي

وعده ای که پس از 35 سال محقق شد/ گازکشی به روستای محروم بندرگز همزمان با سفر دولت


فرماندار بندرگز از آسفالت روستای «سرمحله» این شهرستان پس از 24 سال و گازکشی به یک روستای محروم پس از 35 سال چشم انتظاری خبر داد و افزود: این وعده ها در دولت سیزدهم محقق شد.

- ایسنا/گلستان فرماندار بندرگز از آسفالت روستای سرمحله این شهرستان پس از 24 سال و گازکشی به یک روستای محروم پس از 35 سال چشم انتظاری خبر داد و افزود: این وعده ها در دولت سیزدهم محقق شد.

صابر حسن پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن ابراز خرسندی از برطرف شدن موانع 18 ساله پروژه اقتصادی ساحل بندرگز اظهار کرد: یک شرکت عمانی قرار بود پروژه بزرگ گردشگری ساحل بندرگز را به مدت 50 سال ایجاد کند که به دلیل اختلافات شرکا قرارداد سال ها راکد مانده بود و پس از سال ها اراضی موجود خلع ید، سرمایه گذار جدید معرفی شده و به زودی روند اجرای آن از سرگرفته خواهد شد.

وی ایمن سازی خانه های روستایی شهرستان بندرگز با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال را از دیگر مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان برشمرد و گفت: با اعتبارات دور اول سفر هیئت دولت خون تازه ای در رگ های 6 واحد راکد تولیدی بندرگز دمیده و بار دیگر به چرخه تولید بازگشتند.

فرماندار شهرستان بندرگز ادامه داد: رشد کسب و کار اینترنتی و به طور کلی اشتغال جوانان از برکات مهم سفر اول رییس جمهور و هیأت دولت به شهرستان ساحلی بندرگز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای که پس از 35 سال محقق شد/ گازکشی به روستای محروم بندرگز همزمان با سفر دولت

وعده ای که پس از 35 سال محقق شد/ گازکشی به روستای محروم بندرگز همزمان با سفر دولت