مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-10اقتصادي

پیش بینی ایجاد 4 هزار شغل در بخش کشاورزی استان قزوین


مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 4 هزار شغل در زیر بخش های مختلف کشاورزی استان ایجاد شود.

- سید محمدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از تحقق 100 درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه کارگروه اشتغال استانداری برای بخش کشاورزی استان تعهد اشتغال سه هزار و 100 شغل ثبت در سامانه رصد اشتغال تعیین شده و بر این اساس این سازمان به برش سازمانی در سطح شهرستان های تابعه پرداخته است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 4 هزار شغل در زیر بخش های مختلف کشاورزی استان ایجاد شود.

حسینی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ورود اطلاعات شغل ایجاد شده در بخش کشاورزی در سامانه ملی رصد اشتغال توسط شهرستان های تابعه، خوشبختانه تا نیمه آذرماه سال جاری 3 هزار و 128 شغل در این سامانه ثبت شده است.

این مسوول عنوان کرد: درصد تحقق شغل ایجاد شده در شهرستان های قزوین 101 درصد، بویین زهرا 100 درصد، تاکستان 99 درصد، آبیک 100 درصد، البرز 103 درصد و آوج 102 درصد است.

وی در پایان گفت: اشتغال ایجاد شده در زمینه صدور مجوزها، اعطای تسهیلات و مشاغل خانگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد 4 هزار شغل در بخش کشاورزی استان قزوین

پیش بینی ایجاد 4 هزار شغل در بخش کشاورزی استان قزوین