مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-21سياسي

17 کرسی یونسکو در ایران فعال شد


دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران، از راه اندازی و فعال شدن 17 کرسی این نهاد جهانی در سطح دانشگاه های معتبر و فعال کشور تاکنون خبر داد.

- ایسنا/مازندران دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران، از راه اندازی و فعال شدن 17 کرسی این نهاد جهانی در سطح دانشگاه های معتبر و فعال کشور تاکنون خبر داد.

علی اکبر متکان امروز در حاشیه آیین افتتاح دفتر همکاری های دانشگاه شمال آمل و کمیسیون ملی یونسکو ایران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: از این شمار، 7 کرسی در دانشگاه های تهران و بقیه در دیگر دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه شمال آمل راه اندازی و فعال شده است.

وی با بیان اینکه یونسکو هر سال فقط 2 سهیمه ایجاد کرسی های جدید را به ایران اختصاص می دهد، افزود: البته همکاری های افراد و دستگاه هایی که به عنوان نماینده حقیقی و حقوقی با دفتر کمیسیون ملی یونسکو ایران وجود دارد.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران به دستاوردهایی که بابت راه اندازی کرسی های این نهاد بین المللی در دانشگاه ها انجام شد، اشاره کرد و ادامه داد: در همه زمینه هایی که اکنون دنیا از جمله اخلاق، حقوق بشر، هوش مصنوعی، زنان، علوم مختلف، ارتباطات، مشاهیر و نام آوران و پیشرفت های مختلف که انعکاس همه این برنامه ها برعهده یونسکو است که در جامعه بین المللی به چه نحوی معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 کرسی یونسکو در ایران فعال شد

17 کرسی یونسکو در ایران فعال شد