مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-22بين الملل

آمریکا: اطلاعات سایت های سازمان ملل در غزه را به اسراییل دادیم، اما باز هم حمله کرد


دولت بایدن اطلاعات مکان های مربوط به گروه های بشردوستانه در غزه را برای جلوگیری از حملات علیه این تاسیسات به رژیم صهیونیستی داده بود اما این رژیم باز هم به حملاتش علیه این مکان ها ادامه داده است.

- دولت بایدن اطلاعات مکان های مربوط به گروه های بشردوستانه در غزه را برای جلوگیری از حملات علیه این تاسیسات به رژیم صهیونیستی داده بود اما این رژیم باز هم به حملاتش علیه این مکان ها ادامه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری پالتیکو در گزارشی می نویسد: به گفته سه تن از افراد مطلع درباره این اطلاعات ارائه شده از سوی دولت آمریکا، این داده ها شامل مختصات GPS تعدادی از مراکز پزشکی و اطلاعات مربوط به تحرکات گروه های امدادی در غزه برای حداقل یک ماه است.

با این حال رژیم صهیونیستی عملیاتش علیه حماس را در نزدیکی یا داخل این سایت های کمک رسان از جمله بیمارستان ها انجام داده که در نتیجه آن ساختمان های مذکور تخریب شده و ارسال سوخت و سایر تجهیزات حیاتی نیز متوقف شده اند.

مشخص نیست که آیا ایالات متحده یک لیست رسمی عدم حمله تهیه کرده یا اینکه آیا فقط یکبار راهنمایی ارائه داده است.

اما مقامات به انتقال مختصات گروه هایی که در غزه غذا و مراقبت های پزشکی ارائه می کنند و خارج از بیمارستان ها، دفاتر کوچکتر و در مهمانپذیرها زندگی می کنند، کمک کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: اطلاعات سایت های سازمان ملل در غزه را به اسراییل دادیم، اما باز هم حمله کرد

آمریکا: اطلاعات سایت های سازمان ملل در غزه را به اسراییل دادیم، اما باز هم حمله کرد