مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-03اجتماعي

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و چند شهرستان در روز دوشنبه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استمرار اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل منابع آلاینده هوا، از ادامه آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استمرار اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل منابع آلاینده هوا، از ادامه آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و 9 منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.

منصور شیشه فروش با اشاره به تداوم شاخص های آلاینده و پیش بینی های هواشناسی استان، گفت: مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه 13 آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی و خودایمنی، ریوی و زمینه ای، می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و چند شهرستان در روز دوشنبه

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و چند شهرستان در روز دوشنبه