مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-02سياسي

افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در عنبرآباد


با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در عنبرآباد کرمان افتتاح شد.

- افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در عنبرآباد ایسنا/کرمان با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در عنبرآباد کرمان افتتاح شد.

سردار محمد زهرایی 11 آذرماه در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: تفکر و گفتمان بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست و به همین منظور امسال در هفته بسیج شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از موضوعات مدنظر سازمان بسیج سازندگی، حل مسائل روستاهای بالای 20 خانوار است و یکی از مسائلی که مردم این روستاها را اذیت می کند، نبود آب شرب سالم و بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه نبود منابع مالی و امکانات باعث شده تا برخی از روستاهای بالای 20 خانوار تاکنون از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار نشوند، تصریح کرد: با قراردادی که بین وزارت نیرو، آبفای کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) منعقد شد، از اردیبهشت ماه سال گذشته، کار آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در عنبرآباد

افتتاح پروژه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در عنبرآباد