مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-27سياسي

رویکرد جهان شمولی در مجموعه کتاب های Eight وجود دارد


مدیر تیم مؤلفان مجموعه کتاب های Eight در جهاددانشگاهی قزوین گفت: هدف از تألیف مجموعه کتاب های Eight فقط استفاده در کشورهای مسلمان نیست و ما تلاش کرده ایم به تمامی کشورها با فرهنگ های مختلف بپردازیم تا رویکرد جهان شمول در کتاب رعایت شود.

- علیرضا عبداللهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی از افراد در خصوص تألیف مجموعه کتاب های Eight تفسیرهایی چون بومی سازی زبان انگلیسی بیان می‎ کنند که این تفسیر غلط است چراکه هدف از تألیف این کتاب هرگز بومی سازی نبوده است.

کتاب Eight اهداف فراتری چون آموزش مکالمه و Speaking را دنبال می کند تا زبان آموزان را به طور گسترده با حوزه زبان انگلیسی آشنا کند.

وی بیان کرد: هدف اصلی از نگارش مجموعه کتاب های Eight علاوه بر آموزش زبان انگلیسی که به تقویت چهار مهارت زبانی بر اساس استاندارد اتحادیه اروپا CEFR می پردازد، ارائه زبان به عنوان یک ابزار ارتباطی براساس دیدگاه World Englishes و جهان شمول است تا کشورها و فرهنگ های بیشتری را در سطح جهان معرفی کنیم.

این مسئول ادامه داد: این دیدگاه در واقع اهمیت تقویت مهارت پنجم در آموزش زبان انگلیسی که فرهنگ (Culture) است را برجسته تر کرده تا نیازهای ارتباطی زبان آموزان را با تقویت پنج مهارت مرتفع کند و آنان را برای ارتباط زبانی در سطح جهانی و همچنین برای موفقیت در مهمترین آزمون های بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جهان شمولی در مجموعه کتاب های Eight وجود دارد

رویکرد جهان شمولی در مجموعه کتاب های Eight وجود دارد