مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-04پزشكي

پیشنهاد طب سنتی برای کاهش استرس


محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: طب سنتی راهکارهای مختلفی در استفاده از داروهای گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد.

تهیه کردن دمنوش گیاهان دارویی ضمن این که یک روش ساده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: طب سنتی راهکارهای مختلفی در استفاده از داروهای گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد.

تهیه کردن دمنوش گیاهان دارویی ضمن این که یک روش ساده است، در صورتی که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثربخش است و می تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت و گو با ایسنا در خصوص مصرف گیاهان دارویی برای رفع اضطراب، اظهار کرد: استفاده از داروهای گیاهی تاثیرات خوبی برای کاهش اضطراب و استرس دارند که بهتر است پیش از آغاز مصرف با یک محقق طب سنتی مشورت شود زیرا مصرف خودسرانه گیاهان دارویی می تواند اثرات سوء داشته باشد.

شیرمردی تصریح کرد: یکی از گیاهان دارویی برای آرامش اعصاب اسطوخودوس است که برای طبع های سرد بسیار اثربخش بوده و این گیاه دارویی اثر تثبیت کننده بر خلق وخو دارد و باعث کاهش استرس و آرامش اعصاب می شود.

محقق طب سنتی با اشاره به اینکه گیاه مرزنجوش برای کاهش استرس به ویژه برای افرادی که دارای طبع سرد هستند بسیار مفید است، عنوان کرد: مرزنجوش گیاهی از خانواده نعنا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد طب سنتی برای کاهش استرس

پیشنهاد طب سنتی برای کاهش استرس