مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-26اقتصادي

توزیع گازِ مایع دو نرخی شده است


رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه اردستان گفت: به منظور اجرای سیاست ها و ایجاد شفافیت مالی از ابتدای آذرماه توزیع گاز مایع دو نرخی شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه اردستان گفت: به منظور اجرای سیاست ها و ایجاد شفافیت مالی از ابتدای آذرماه توزیع گاز مایع دو نرخی شده است.

حمید فروزنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: افرادی که از گاز طبیعی بی بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای هستند، همچنان می توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه ای و بدون تغییر قیمت به مبلغ 27900 تومان دریافت کنند.

وی افزود: گاز مایع یارانه ای به کسانی تعلق می گیرد که به گاز کشی شهری متصل نیستند، این افراد که شامل اصناف هم هستند می توانند با ثبت نام سهمیه خود را دریافت کنند.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه اردستان با بیان اینکه توزیع گاز مایع از ابتدای آذرماه دو نرخی شده است، گفت: به منظور اجرای سیاست ها و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای نیستند را بر اساس نرخ فوب خلیج فارس که به صورت ماهانه اعلام می شود، توزیع خواهیم کرد.

فروزنده تصریح کرد: نرخ فوب خلیج فارس شناور است و امکان دارد هر ماه تغییر کند، ولی اکنون با قیمت خدمات 345 هزار تومان عرضه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گازِ مایع دو نرخی شده است

توزیع گازِ مایع دو نرخی شده است