مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:352023-11-22سياسي

ضرورت برخوداری کنگره شهدا از پیوست مردمی


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شهدا عامل هویت بخشی به مردم و جوانان جامعه هستند و در برگزاری یادواره های شهدا باید انتقال پیام و درگیر کردن مردم با موضوع کنگره شهدا و شهادت اتفاق افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، علی فتحیان، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در جلسه کنگره شهدا اردستان، اظهار داشت: موضوع کنگره شهدا در شهرستان اردستان به خوبی مورد توجه قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز انجام شده همچنین در کنگره شهدا حرکت عمومی مهم است.

وی افزود: در کنگره شهدا استان اصفهان دو سیاست مردمی کردن کنگره و استفاده از تمام ظرفیت ها، مطرح شده است و تمام اقشار جامعه در این حوزه باید وارد شوند بنابراین در کارگروه های متعدد کنگره شهدا نیز باید این دو اصل مهم مورد توجه بود و از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

فتحیان خاطرنشان کرد: پیوست مردمی سازی کنگره شهدا بسیار مهم است چرا که باید از ظرفیت مردم نیز بهره برده شود و سوژه و برنامه های مهم و کشوری توسط کنگره شهدا اردستان در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: شهدا عامل هویت بخشی به مردم و جوانان جامعه هستند و در برگزاری یادواره های شهدا باید انتقال پیام و درگیر کردن مردم با موضوع کنگره شهدا و شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخوداری کنگره شهدا از پیوست مردمی

ضرورت برخوداری کنگره شهدا از پیوست مردمی