مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-27فرهنگي

از بازی در نقش منفورترین شخصیت اسلام می ترسیدم! / جاذبه نقش منفی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی، موزه سینما به مناسبت زادروز داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما، - از بازی در نقش منفورترین شخصیت اسلام می ترسیدم! / جاذبه نقش منفی داریوش فرهنگ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون همزمان با زادروز خود به طرح نکاتی درباره کارنامه اش در سینما پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی، موزه سینما به مناسبت زادروز داریوش فرهنگ کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بخش هایی از گفت وگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

داریوش فرهنگ با اشاره به حضورش در فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در نقش ابوسفیان گفت: با اینکه نقشم در این فیلم کم بود اما آن را خیلی دوست دارم زیرا بسیار متفاوت بود و به خوبی دیده می شد.

این نقش از شخصیت اصلی خودم دور بود اما نقشی بود که بازیگر را با چالش مواجه می کرد و همانطور که می دانید نقش های منفی جذاب تر از نقش های مثبت هستند زیرا درام بیشتری دارند.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که من نقش منفورترین شخصیت اسلام شیعی؛ ابن زیاد را بازی کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازی در نقش منفورترین شخصیت اسلام می ترسیدم! / جاذبه نقش منفی

از بازی در نقش منفورترین شخصیت اسلام می ترسیدم! / جاذبه نقش منفی