مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-26اقتصادي

رونمایی از 2 محصول راهبردی دانش بنیان در صنایع فولادی و معدنی


در جریان بازدید رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو)، از دو محصول دانش بنیان رونمایی شد.

- در جریان بازدید رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو)، از دو محصول دانش بنیان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری ظهر امروز (یکشنبه 5 آذر 1402) از دستاوردهای 21 شرکت دانش بنیان در پایون شرکت های دانش بنیان در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) بازدید و از دو محصول تولید شده توسط دو شرکت دانش بنیان رونمایی کرد.

تولید نازل تاندیش زیرکونیایی برای تأمین نیاز صنایع فولاد و ریخته گری نازل تاندیش، نسوزهایی هستند که در کف تاندیش (پاتیل میانی) قرار گرفته و وظیفه هدایت جریان مذاب از تاندیش به قالب ریخته گری را بر عهده دارند.

این محصول در صنایع فولاد و ریخته گری کاربرد فراوانی دارد.

احسان مشکاتی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درخصوص کاربردهای این محصول، گفت: قطعات ساخته شده از زیرکونیا به خاطر قابلیت شوک پذیری، تنش پذیری و تحمل دمایی بسیار بالایی که دارند، در صنایع مختلف به ویژه فولاد و ریخته گری و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 2 محصول راهبردی دانش بنیان در صنایع فولادی و معدنی

رونمایی از 2 محصول راهبردی دانش بنیان در صنایع فولادی و معدنی