مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-21سياسي

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی در آستانه شب یلدا


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی هشت زندانی دارای محکومیت های مالی و  مرتکب جرائم غیر عمد و توزیع 200 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون ریال (شامل مواد غذایی و میوه) به خانواده های زندانیان در آستانه شب یلدا خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی هشت زندانی دارای محکومیت های مالی و  مرتکب جرائم غیر عمد و توزیع 200 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون ریال (شامل مواد غذایی و میوه) به خانواده های زندانیان در آستانه شب یلدا خبر داد.

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در حاشیه مراسم جشن شب یلدا که صبح امروز(30 آذر ماه) با حضور خانواده های مددجویان در تالار حافظ برگزار شد؛ با اشاره به منابع تأمین کمک های مالی جهت رهایی این تعداد از مددجویان از حبس گفت: در نتیجه أخذ رضایت شکات، کمک های ستاد دیه و خیرین و پذیرش اعسار این محکومان که در مجموع 20 میلیارد ریال بدهی داشتند هم اکنون این هشت نفر(شامل7مرد و یک زن)، شب یلدا را در کنار خانواده های خود سپری خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 100 مددجوی دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد با 600 میلیارد ریال بدهی در زندان های استان چشم انتظار کمک های خیرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی در آستانه شب یلدا

آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان شمالی در آستانه شب یلدا