مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-29بين الملل

هشدار آلمان درباره «فاجعه» بازگشت ترامپ


وزیر دفاع آلمان بوریس پیستوریوس روز سه شنبه در یک اندیشکده این کشور هشدار داد که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برای اروپا «فاجعه» خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع آلمان در فاصله حدود یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا یک اظهارنظر خبرساز در این باره مطرح کرد و خواستار تمرکز مستقل کشورهای اروپایی برای مقابله با چالش های این قاره شد.

وزیر دفاع آلمان بوریس پیستوریوس در نشست روز سه شنبه (دیروز) مجمع سیاست خارجی برلین اعلام کرد که اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا پیروز شود، این موضوع برای اروپا فاجعه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع رسانه ای از قبیل خبرگزاری آناتولی ، پیستوریوس به رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ اشاره کرد و بدون نام بردن اسم آنها، درباره پیروزی رییس جمهور کنونی آمریکا ابراز امیدواری کرد.

وزیر دفاع آلمان گفت: هر کسی به کاخ سفید بیاید، یک مورد (پیروزی ترامپ برای اروپا) فاجعه خواهد بود و مورد دیگر (پیروزی بایدن)، بسیار بهتر خواهد بود .

وی البته به مقام های ارشد اروپایی تاکید کرد که صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، قاره اروپا با چالش های زیادی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آلمان درباره «فاجعه» بازگشت ترامپ

هشدار آلمان درباره «فاجعه» بازگشت ترامپ