مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-02حوادث

واکنش مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به مرگ کودک 6 ماهه؛ قاطعانه برخورد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام فوت یک کودک 6 ماهه در بیمارستان مفید تهران، مقام قضایی دادسرای تهران در جریان موضوع قرار گرفت و بعد از انجام تحقیقات قضایی اولیه و تشکیل پرونده، - واکنش مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به مرگ کودک 6 ماهه؛ قاطعانه برخورد می کنیم مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، گفت: اگر در مرگ کودک 6 ماهه قصوری اتفاق افتاده باشد قطعا برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام فوت یک کودک 6 ماهه در بیمارستان مفید تهران، مقام قضایی دادسرای تهران در جریان موضوع قرار گرفت و بعد از انجام تحقیقات قضایی اولیه و تشکیل پرونده، رییس اورژانس، 2 سوپروایزر و یک سرپرستار بیمارستان بازداشت شدند.

در همین راستا شمس الله نوری پور رییس بیمارستان کودکان مفید در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص این اتفاق گفت: بیمار ساعت 7:25 دقیقه وارد بیمارستان شد و حدود ساعت 8 تا 8:05 وضعیت او بررسی و اقدامات درمانی برای او صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: متاسفانه بیمار بعد از 30 تا 40 دقیقه به خاطر وخامت حال و خون ریزی جان خود را از دست می دهد.

علیرضا رحیم نیا مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در همین راستا گفت: علت مرگ را باید پزشک قانونی مشخص کند، اما اگر قصوری هم اتفاق افتاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به مرگ کودک 6 ماهه؛ قاطعانه برخورد می کنیم

واکنش مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به مرگ کودک 6 ماهه؛ قاطعانه برخورد می کنیم