مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:122023-12-19اقتصادي

پاره شدن افسار قیمت ها در آستانه شب یلدا؛ مرغ کیلویی 103 هزار تومان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قدم به قدم به روزهای آخر پاییز و شب یلدایی که اکثر مردم آن را بهانه ای می کنند تا ساعتی را در کنار خانواده و دوستان باشند نزدیک می شویم و تب و تابی در بازارها به راه افتاده است.

قطعا آنچه که سفره این دورهمی را بزرگ و پررنگ می کند اقلام خوراکی است که تهیه و تدارک دیده می شود؛ اما آیا قیمت ها اجازه پهن کردن سفره ای و یک دورهمی کوچک را خواهند داد؟     کنترل بازار شب یلدا توسط گشت های نظارتی  صفدر شاه ولی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا، اظهار کرد: در مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و .

که تقاضای کالاهای خاص و پر مصرف در بازار افزایش پیدا می کند، مجموعه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در سراسر خوزستان گشت هایی را با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط در حوزه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، جهاد کشاورزی و فرمانداری ها برگزار می کنند.

وی با اشاره به گشت روزانه بازرسان اتاق های اصناف در روزهای اخیر، ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا، یکی از اهداف مهم این مدیریت افزایش نظارت و کنترل قیمت ها در بازار شب یلداست و بازرسان اصناف در سراسر استان هر روز در گشت های مشترک بازار، بخصوص در حوزه آجیل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاره شدن افسار قیمت ها در آستانه شب یلدا؛ مرغ کیلویی 103 هزار تومان

پاره شدن افسار قیمت ها در آستانه شب یلدا؛ مرغ کیلویی 103 هزار تومان