مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-23سياسي

آیت الله علم الهدی: روزنه نفوذ دشمن در فضای مجازی محافظت شود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید فضای مجازی موردتوجه قرار بگیرد و روزنه نفوذ دشمن از این فضا با تولید محتوای غنی و هدفمند محافظت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در نخستین جلسه شورای فضای مجازی خراسان رضوی، با تأکید بر ضرورت رسیدگی و سازمان دهی فضای مجازی اظهار کرد: امروزه انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیده که در یک رویداد با ابعاد جهانی همچون جنگ غزه، آحاد جامعه جهانی را مخاطب قرار می دهد و وجدان بیدار هزاران هزار نفر از ملت های آزاده عالم را در دفاع از دین خدا و مردم مظلوم فلسطین پای کار می آورد.

این دستاورد انقلاب ملت ایران است؛ ملتی که تا پیش از این و در دوران رژیم طاغوت هیچ امکاناتی نداشت اما اکنون نبرد تمدن ها به عنوان راهبردی ترین جنگ عالم را میدان ‎داری می کند.

وی افزود: وجه مشترک همه نظام ‎های سیاسی جهان استکبار آن است که مشغله فکری و اندیشه جوانان جامعه را به سخیف ترین مسائل اخلاقی درگیر می کنند تا دغدغه امور راهبردی، مسائل کلان و باورهای اعتقادی به ذهن مردم راه پیدا نکند.

اکنون اصل حرف ما این است در این نظام دینی و اعتقادی که مردم همه کاره آن هستند، نباید فضای فرهنگی چه در عرصه حقیقی و چه مجازی، به همین ترتیب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: روزنه نفوذ دشمن در فضای مجازی محافظت شود

آیت الله علم الهدی: روزنه نفوذ دشمن در فضای مجازی محافظت شود