مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-10بين الملل

آزادی بیان از نوع آمریکایی


در قانون اساسی آمریکا، آزادی بیان تضمین شده است.

اما حالا که عده ای از دانشجویان آمریکایی به نفع فلسطین شعار داده اند، کنگره آمریکا، روسای برخی از معتبرترین دانشگاه ها را احضار کرده و از آنان پرسیده است چرا با «یهودستیزی » مقابله نمی کنند؟ - در قانون اساسی آمریکا، آزادی بیان تضمین شده است.

اما حالا که عده ای از دانشجویان آمریکایی به نفع فلسطین شعار داده اند، کنگره آمریکا، روسای برخی از معتبرترین دانشگاه ها را احضار کرده و از آنان پرسیده است چرا با یهودستیزی مقابله نمی کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر رشته توییتی با عنوان آزادی بیان از نوع آمریکایی را در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: فارغ از این که حمایت از فلسطین، الزاما دشمنی با یهودیان نیست و طرح چنین سوالاتی، زنده کننده دوران مک کارتیسم در آمریکاست، برخی از اعضای کنگره طی نامه ای خواستار شده اند که روسای احضار شده ، به دلیل تعلل در محکوم کردن اقدامات دانشجویان حامی فلسطین، اخراج شوند.

این رفتار نشان می دهد که آزادی بیان در آمریکا تا جایی تضمین می شود که خطوط قرمز از جمله دفاع از فلسطین و انتقاد از اسراییل را رد نکند، در غیر این صورت، می تواند حتی به قیمت برکناری روسای دانشگاه ها به دلیل شعار سردادن دانشجویان تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیان از نوع آمریکایی

آزادی بیان از نوع آمریکایی