مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-20سياسي

غول جادو درون آفتابه چه می کند؟!


خدا بر درجات امام راحل ما بیفزاید.

آن مراد به حق پیوسته از روزهایی خبر می داد که رزمندگان اسلام، ناوها و کشتی های آمریکا و متحدانش را به قعر اقیانوس می فرستند.

- فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- غول جادو یک شخصیت افسانه ای است که گفته می شود درون چراغ جادو ، بطری و اشیاء دیگری نظیر آن محبوس است! در افسانه ها آمده است غول جادو اگر آزاد شود یکی از حاجات و آرزوهای آزاد کننده خود را برآورده می کند! می گویند مرد فقیری درون دستشویی دست دراز کرد تا آفتابه را بردارد که ناگهان غول جادو از درون آفتابه بیرون آمد و به او گفت؛ یکی از آرزوهایت را بگو تا برایت برآورده کنم.

فقیر که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید گفت؛ برایم یک باب خانه تهیه کن! غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که درون آفتابه زندگی نمی کردم! 2- این روزها، حملات بی امان و پی در پی مقاومت یمن به کشتی های اسراییلی و یا حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگ ترین و شکننده ترین مشکل اسراییل و حامیان آمریکایی و اروپایی (و برخی از کشورهای عربی ) تبدیل شده و با جرأت می توان گفت که می رود تا دو اهرم اصلی  رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را از دست و اختیار اراذل و اوباش حاکم بر فلسطین اشغالی بیرون آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول جادو درون آفتابه چه می کند؟!

غول جادو درون آفتابه چه می کند؟!