مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-11اقتصادي

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: بدنبال رفع دغدغه گندمکاران برای مطالبات شان هستیم


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه تلاش ما این است که کشاورزان گندمکار دغدغه ای برای دریافت مطالبات خود نداشته باشند، گفت: در حال حاضر نرخ خرید تضمینی گندم 19 هزار و 500 تومان تعیین شده و برای پرداخت مطالبات در سال آینده به حدود 150 تا 200 هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد عسکری رییس کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (دوشنبه 20 آذرماه) کمیسیون متبوع خود با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی، گفت: در لایحه بودجه 1403 هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی داشته ایم تا در راستای مشکل بخش کشاورزی به جمع بندی برسیم، در برنامه هفتم توسعه آنچه از سوی دولت ارائه شده بود کافی نبود و با چکش کاری های صورت گرفته آن را به حد قابل قبول رساندیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در بودجه سال آینده یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد پرداخت مطالبات گندمکاران است، در حال حاضر نرخ خرید تضمینی گندم 19 هزار و 500 تومان تعیین شده و برای پرداخت مطالبات در سال آینده به حدود 150 تا 200 هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که کشاورزان گندمکار دغدغه ای برای دریافت مطالبات خود نداشته باشند، عنوان کرد: در بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: بدنبال رفع دغدغه گندمکاران برای مطالبات شان هستیم

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس: بدنبال رفع دغدغه گندمکاران برای مطالبات شان هستیم