مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-17سياسي

آغاز مراسم تشییع شهدای گمنام در خراسان جنوبی+ فیلم


مراسم تشییع 5 شهید خوشنام گمنام در مرکز خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور آحاد مردم، خانواده های معزز شهدای و مقامات و مسوولان آغاز شد.

-   پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس 18 آذرماه در آستانه دهه دوم فاطمیه از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند وارد خراسان جنوبی شد.

طی یک هفته گذشته مراسم تشییع و وداع مردمی طی روزهای اخیر در شهرها، روستاها، مدارس، مساجد، پادگان ها، زندان ها، ادارات و پاسگاه های مرزی استان برگزار شد.

براساس برنامه ریزی انجام شده پیکر یک شهید امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در روستای استِند و یک شهید دیگر فردا در روستای بارنجگان شهرستان مرزی زیرکوه تشییع و به خاک سپرده می شود.

همچنین سه شهید دیگر به تهران بازگردانده می شود تا در دیگر نقاط کشور تشییع و به خاک سپرده شوند.

شهید گمنامی که در روستای بارنجگان به خاک سپرده می شود 28 ساله در عملیات والفجر سه، مرداد 1362 در منطقه مهران به شهادت رسید و شهید گمنامی که در روستای استند به خاک سپرده خواهد شد، 26 ساله در عملیات مولای متقیان (ع)، اسفند 1360 در منطقه چزابه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 خراسان جنوبی اکنون میزبان پیکر 154 شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود 62 نقطه از خاک استان آرام گرفته و با خاکسپاری پیکر این شهید جدید افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم تشییع شهدای گمنام در خراسان جنوبی+ فیلم

آغاز مراسم تشییع شهدای گمنام در خراسان جنوبی+ فیلم