مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-24اجتماعي

نجات خرس مادر و 2 توله اش در سمیرم+عکس و فیلم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نجات خرس مادر و 2 توله اش از استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای پادنای سمیرم خبر داد.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعدازظهر روز گذشته پس از اطلاع رسانی اهالی روستای نقل بخش پادنا مبنی بر گرفتار شدن تعداد 2 قلاده خرس در استخر ذخیره آب کشاورزی بلافاصله با حضور عوامل محیط بان اداره محیط زیست سمیرم و پارک ملی دنا و همکاری عوامل محلی و واحد آتش نشانی شهرداری بیده عملیات نجات آغاز شد.

  وی افزود: در این عملیات یک قلاده خرس قهوه ای و 2 توله اش که در یک استخر ذخیره فاقد آب کشاورزی به عمق 3 متر واقع در روستای نقل بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم محبوس مانده بودند با ایمن سازی محل و نصب نردبان نجات انجام و3 قلاده خرس به محیط طبیعی بازگشتند.

شیشه فروش گفت: منطقه حفاظت شده دنا با وسعت 93 هزار هکتار حفاظت شده و 25 هزار هکتار پارک ملی از لحاظ وجود تنوع گونه های گیاهی و جانوری بسیار حایز اهمیت است.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ضرورت حفاظت و کنترل مستمر لازم است سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تفکیک و واگذاری مدیریت منطقه حفاظت شده در بخش دنای شرقی واقع در مرز سیاسی به استان اصفهان و تقویت نیروی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات خرس مادر و 2 توله اش در سمیرم+عکس و فیلم

نجات خرس مادر و 2 توله اش در سمیرم+عکس و فیلم