مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-02اقتصادي

قابل توجه سپرده گذاران و مشتریان موسسه نور


موسسه اعتباری نور از امروز (11 آذر) به بانک ملی منتقل شد و مشتریان این موسسه از امروز مشتری بانک ملی هستند؛ بر این اساس یک دوره گذار دو ماهه پیش بینی شده که سپرده گذاران خدماتشان را از طریق همان شعب قبلی دریافت کنند و پس از این دوره، - موسسه اعتباری نور از امروز (11 آذر) به بانک ملی منتقل شد و مشتریان این موسسه از امروز مشتری بانک ملی هستند؛ بر این اساس یک دوره گذار دو ماهه پیش بینی شده که سپرده گذاران خدماتشان را از طریق همان شعب قبلی دریافت کنند و پس از این دوره، مشتریان موسسه اعتباری نور شماره حساب بانک ملی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مرکزی در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی و سیاست های نظارتی و شفاف سازی نظام بانکی، اقداماتی را از یک سال گذشته آغاز کرد؛ یکی از این اقدامات، انتقال بانک ها و موسسه های ناتراز به بانک های دولتی بود که در این راستا این اقدام برای موسسه نور هم اتفاق افتاد؛ بدین ترتیب سپرده گذاران، سپرده ها، شعب و کارکنان تسهیلات و دارایی های این موسسه همگی از این پس در ذیل مدیریت بانک ملی است.

سپرده گذاران موسسه نور چه کنند؟ با انتقال موسسه اعتباری نور، این سوال ایجاد شد که سپرده گذاران باید چه اقدامی انجام دهند؟ که فرشاد محمدپور - معاون نظارت بانک مرکزی - در پاسخ به این سوال اعلام کرد که نیازی به اقدام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه سپرده گذاران و مشتریان موسسه نور

قابل توجه سپرده گذاران و مشتریان موسسه نور