مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-04سياسي

باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم


رییس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم، گفت: نمی توانیم در مرکز بنشینیم و بدون استفاده از نگاه های محلی تصمیم بگیریم بلکه باید از نیروهای محلی استفاده کنیم و این نیازمند شبکه بسیار گسترده ای است.

- رییس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم، گفت: نمی توانیم در مرکز بنشینیم و بدون استفاده از نگاه های محلی تصمیم بگیریم بلکه باید از نیروهای محلی استفاده کنیم و این نیازمند شبکه بسیار گسترده ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی اصغر پورعزت در نخستین کنفرانس ملی حکمرانی دانش مبنا؛ حکمرانی سرزمینی که در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: به جهت حوادثی که به ویژه اخیرا برای کشور طراحی شده است، باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم چرا که حکمرانی سرزمینی مهم است و سرزمین خاستگاه تمدنی ما است.

رییس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران به روند شکل گیری این دانشکده اشاره کرد و اظهار کرد: ایده دانشکده حکمرانی طی دو دهه گذشته شکل گرفت و اساتید بزرگی بویژه در دانشگاه عالی دفاع ملی به این امر همت کردند و در دانشگاه تهران نیز به یاری پروردگار و در سایه دقت نظر هیأت رییسه دانشگاه در سال 1400، دانشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم

باید بیشتر به امر حکمرانی سرزمینی توجه داشته باشیم