مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-22اجتماعي

جهاددانشگاهی استان و دفتر امور شهری استانداری کرمان تفاهمنامه همکاری امضاء کردند


پیرو تفاهمنامه جهاددانشگاهی با استانداری کرمان در سفر دکتر مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی کشور به استان و امضای تفاهمنامه با استاندار، قرارداد آموزشی جهاددانشگاهی استان با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان منعقد شد.

- ایسنا/کرمان پیرو تفاهمنامه جهاددانشگاهی با استانداری کرمان در سفر دکتر مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی کشور به استان و امضای تفاهمنامه با استاندار، قرارداد آموزشی جهاددانشگاهی استان با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان منعقد شد.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان اول آذرماه در جلسه امضای این تفاهمنامه با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، گفت: اجرای برنامه های آموزشی شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و پرسنل شهرداری های استان از جمله موضوعات این قرارداد است.

وی با اشاره به ماموریت جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و تخصصی، گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و مورد نیاز بازار کار در جهاددانشگاهی استان کرمان انجام شده و خوشبختانه در این راستا موفق بوده ایم.

بازمانده، هدف از برگزاری آموزش های مهارتی را افزایش توانایی های افراد ذکر و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری، فقدان مهارت های موردنیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی استان و دفتر امور شهری استانداری کرمان تفاهمنامه همکاری امضاء کردند

جهاددانشگاهی استان و دفتر امور شهری استانداری کرمان تفاهمنامه همکاری امضاء کردند