مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-23سياسي

بر اساس افزایش تورم حقوق کارگر تعیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری  دانشجو، سید حسین رسولی در گردهمایی جمعی از کارگران و بازنشستگان جامعه کارگری مشهد به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس قانون کار گفت: - دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی گفت: قانون کار سندی است که اگر به درستی اجرا شود همه مشکلات کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری  دانشجو، سید حسین رسولی در گردهمایی جمعی از کارگران و بازنشستگان جامعه کارگری مشهد به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس قانون کار گفت: 29 آبان سالروز تصویب قانون کار است و بعد از قانون اساسی حیات کارگران بستگی به حفظ این قانون دارد.

وی در خصوص معیشت کارگران بیان کرد: ما می گوییم قانون کار را تکمیل و اجرا کنید کارگران بیشترین خدمت را به انقلاب کردند و اساس انقلاب حمایت از محرومان بوده است، ولی این قشر هم اینک در تگناست، بیکاری، زیاد و حقوق، ناکافی است و کارگران تامین شغلی هم ندارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی اظهار کرد: معتقدیم قانون کار اجرا نمی شود و ظرفیت های آن مغفول مانده است و در کار های دائمی قرارداد موقت نباید منعقد شود و از دولت انقلابی و جهادی درخواست می کنیم جلوی این کار را بگیرد و طرحی که 38 نماینده مجلس دنبال می کنند تا در روستا ها پرداخت حقوق توافقی باشد ظلم به کارگران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس افزایش تورم حقوق کارگر تعیین شود

بر اساس افزایش تورم حقوق کارگر تعیین شود