مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-07اقتصادي

کار ویژه بنیاد برکت برروی تولید مواد غذایی


مدیر طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت کار ویژه خود را بر موضوع تولید مواد غذایی قرار داد، گفت: بر اساس تعریفی که در الگوی کشت و سند آمایش سرزمینی وجود دارد، - مدیر طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت کار ویژه خود را بر موضوع تولید مواد غذایی قرار داد، گفت: بر اساس تعریفی که در الگوی کشت و سند آمایش سرزمینی وجود دارد، باید حداقل تا سال 1406 بیش از 145 میلیون تن مواد غذایی تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مردعلی در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد برکت کار ویژه خود را بر موضوع تولید مواد غذایی قرار داد که بر اساس تعریفی که در الگوی کشت و سند آمایش سرزمینی وجود دارد، باید حداقل تا سال 1406 بیش از 145 میلیون تن مواد غذایی تولید شود.

در حال حاضر میزان تولید مواد غذایی در کشور 125 میلیون تن است و فاصله ای که تا شرایط پیش بینی شده وجود دارد باید تلاش شود از طریق ارتقای بهره وری و اجرای طرح ویژه ها در حوزه تولیدات کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: از لحاظ فراهم کردن غذا تقریبا نیاز کشور از طریق تولیدات داخل کشور پوشش داده می شود، اما به این موضوع را باید با دید آینده نگری نگاه کرد.

این فاصله 20 میلیون تنی که از وضعیت موجود و وضعیت عادی وجود دارد، نیازمند برنامه ریزی است که بتوانیم از زمین، آب و وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ویژه بنیاد برکت برروی تولید مواد غذایی

کار ویژه بنیاد برکت برروی تولید مواد غذایی