مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22سياسي

برخورد قانونی قاطع با سارقان حرفه ای و سابقه دار انجام شود


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر ضرورت برخورد قانونی قاطع با سارقان حرفه ای و سابقه دار گفت: هیچ گونه مماشات و تبعیضی با سارقان حرفه ای وجود نخواهد داشت و قصور و کوتاهی در این مورد از هیچ شخص یا دستگاهی پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در هفتمین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در سال جاری اظهار داشت: موضوع سرقت یکی از اساسی ترین معضلات اجتماعی و همچنین مهم ترین مسئله در حوزه پیشگیری، فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ عمومی است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های مرتبط باید عوامل مرتبط در این زمینه را شناسایی و نسبت به رفع و برطرف کردن زمینه های وقوع جرم سرقت اقدام جدی کنند تا شاهد کاهش آمار در این حوزه باشیم.

موسویان با تأکید بر ضرورت برخورد قانونی قاطع با سارقان حرفه ای و سابقه دار افزود: زمانی که انواع ناهنجاری های اجتماعی و جرائم کاهش پیدا کند در جامعه آرامش حاکم خواهد بود؛ بنابراین در این راستا هیچ گونه مماشات و تبعیضی با سارقان حرفه ای وجود نخواهد داشت و قصور و کوتاهی در این مورد از هیچ شخص یا دستگاهی پذیرفتنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی قاطع با سارقان حرفه ای و سابقه دار انجام شود

برخورد قانونی قاطع با سارقان حرفه ای و سابقه دار انجام شود