مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04اقتصادي

تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا، بزودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا اظهار داشت: - عباس علی آبادی گفت: با امضای توافق تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در آینده نزدیک و دسترسی به بازار 180 میلیون نفری، منطقه شاهد همکاری های بیشتر تجاری با کشور های عضو خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا اظهار داشت: عرصه نمایشگاه زمینه تعامل ارزشمندی برای صاحبان بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد تا شاهد رونق، توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی و اجرای پروژه های مشترک سرمایه گذاری باشیم.

وی افزود: از سال 2019 با امضای توافق همکاری تجارت ترجیحی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا تبادلات تجاری با این منطقه بیش از پیش گسترش یافت و شاهد رشد 2 برابری تجارت با کشور های عضو بودیم.

علی آبادی بیان داشت: با امضای توافق تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در آینده نزدیک و دسترسی به بازار 180 میلیون نفری، منطقه شاهد همکاری های بیشتر تجاری با کشور های عضو خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ایران با جمعیتی بیش از 85 میلیون نفر و در اختیار داشتن منابع کم نظیر انرژی، معادن، ظرفیت های فراوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا، بزودی

تجارت آزاد با اتحادیه اوراسیا، بزودی