مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-19سياسي

نظارت و بازرسی از 26 کشتارگاه با عرضه گوشت حلال در گلستان


مسئول نماینده ولی فقیه در دامپزشکی گلستان گفت: با هدف عرضه گوشت حلال قرمز و سفید و امنیت غذایی، دامپزشکی گلستان بر 26 کشتارگاه دام و طیور استان نظارت دارد.

- حجت الاسلام رجب توحیدی راد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: امنیت غذایی حلال در جامعه هدف تولید گوشت قرمز و سفید یکی از اولویت های ما در دامپزشکی استان گلستان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال بر 18 کشتارگاه طیور و هشت کشتارگاه صنعتی و سنتی دام استان، سه کارخانه تولیدی فرآورده های گوشتی مانند تولید سوسیس و کالباس، 125 نفر ذبائح در این کشتارگاه ها توسط 43 نفر ناظر بر ذبح شرعی و حلال بودن کشتارها نظارت داریم.

مسئول نماینده ولی فقیه در دامپزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در طول سال  دفتر نماینده ولی فقیه در دامپزشکی به همراه دیگر ناظرین از فروشگاه های عرضه مواد پروتیینی،قصابی ها، کبابی ها و دیگر فروشگاه های عرضه این مواد غذایی بازدید و نظارت هایی دارد.

وی افزود: همچنین تاکنون این نمایندگی بیش از 50 مورد  از این فروشگاه ها بازدید انجام شده است تا اعضای حرام دام در این فروشگاه ها عرضه و به فروش نرسند.

توحیدی راد گفت: در چند روز گذشته در بازدیدهای مشترک با دیگر دستگاه های نظارتی و مرتبط، حدود 12 تن گوشت قرمز که تاریخ مصرف آن گذشته و فاسد شده بود از سطح شهرستان گنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و بازرسی از 26 کشتارگاه با عرضه گوشت حلال در گلستان

نظارت و بازرسی از 26 کشتارگاه با عرضه گوشت حلال در گلستان