مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-20اقتصادي

اجرای طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از برخورد بدون اغماض با متخلفان بازار شب یلدا خبر داد و گفت: طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا از تاریخ 15 آذرماه ماه در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا 30 آذرماه ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، موسی عباس زاده محمودی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یلدا در زاهدان، گفت: طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا  از تاریخ 15 آذرماه ماه در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا 30 آذرماه ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای اجرای طرح تا کنون 23 تیم گشت مشترک  با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اتاق اصناف 132 مورد بازرسی انجام اده اند که برای 14 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: نظارت بر بازار شب یلدا بر اقلامی از قبیل آجیل، خشکبار، مرغ، گوشت، میوه و تره بار است که از در نیمه دوم آذر ماه به صورت جدی  آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه گشت و بازرسی از بازار شب یلدا در تمامی شهرستان ها برقرار است، تصریح کرد: این نظارت ها به صورت محسوس و نامحسوس در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر و در قالب تیم های چهار نفره متشکل از نمایندگان نظارتی از چهار دستگاه نام برده در روند اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح افزایش نظارت بر بازار شب یلدا در سیستان و بلوچستان