مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-14سياسي

توضیح سفیر پکن در تهران درباره روند اخذ روادید چین


سفیر چین در تهران توضیحاتی را در خصوص روند اخذ روادید این کشور و همچنین توصیه هایی را برای افراد متقاضی روادید برای سفر به چین ارائه کرد.

- سفیر چین در تهران توضیحاتی را در خصوص روند اخذ روادید این کشور و همچنین توصیه هایی را برای افراد متقاضی روادید برای سفر به چین ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چانگ هوآ سفیر جمهوری خلق چین در تهران در مقاله ای درباره اخذ روادید این کشور برای شهروندان ایرانی و با اشاره به گسترش روابط بیش از پیش تهران-پکن در سال های اخیر نوشت: در سال های اخیر با ایجاد روابط مشارکت راهبردی جامع ایران و چین، روابط دو طرفه به صورت مداوم ارتقا و رفت و آمد افراد به هر دو کشور روز به روز افزایش یافته است.

در فوریه سال جاری سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران با موفقیت از چین بازدید کرد و طی این سفر، سران دو کشور به توافقات مهم زیادی دست یافتند و همکاری ها بین چین و ایران در حوزه های مختلف وارد مرحله ی جدیدی شده است.

دوستان ایرانی از همه ی اقشار جامعه علاقه مندی خود را به محکم کردن روابط و افزایش تبادلات با کشور چین بیان نمودند اما در عین حال به سختی گرفتن روادید کشور چین نیز اشاره کردند.

سفیر چین با طرح این سوال که آیا واقعا گرفتن روادید چین سخت است؟، توضیح داد: با تغییر در سیاست های پیشگیرانه و کنترل همه گیری کرونا، سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سفیر پکن در تهران درباره روند اخذ روادید چین

توضیح سفیر پکن در تهران درباره روند اخذ روادید چین