مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 20:302023-11-24سياسي

توضیحاتی درباره رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی


یکسری اصلاحات صندوق های بازنشستگی اصلاحات مدیریتی است که برایش  بند بسیار مهم آوردیم، باید ظرف 6 ماه آیین نامه شرایط احراز پست در صندو ق ها و شرکت تدوین و مصوب شود تا مدیران فعلی بر اساس آن شرایط صلاحیت سنجی شوند و آن هایی که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن زنگنه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این که پس از تصویب افزایش سن بازنشستگی به دلیل ناترازی صندو ق های بازنشستگی این سوال برای افکاری عمومی مطرح شد، چرا این ناترازی ها برطرف نمی شود، تا چنین احکامی تصویب نشود، گفت: مشکل صندوق ها به چندین صورت نهادی حل می شود؛ نخست این که برای صندوق ها ما یک مصوبه ای داشتیم مبنی بر این که آنها را بررسی می کنیم تا بعضی از آن ها ادغام شوند.

وی افزود: اقدام دیگر این بود که صندوق ها به جای بنگاه محوری به سمت مدیریت سهامی بروند، بنگاه های کوچک و آن هایی که زیر 500 میلیارد تومان ارزش دارند واگذار شوند.

این ها اصلاحات ساختاری و نهادی است که در برنامه هم آمده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور ادامه داد: یکسری اصلاحات هم اصلاحات مدیریتی است که برایش بند بسیار مهم آوردیم باید ظرف 6 ماه آیین نامه شرایط احراز پست درصندو ق ها و شرکت تدوین و مصوب شود تا مدیران فعلی بر اساس آن شرایط صلاحیت سنجی شوند و آن هایی که این صلاحیت را ندارند، حذف شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی

توضیحاتی درباره رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی