مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-18فرهنگي

جشنواره فیلم اقوام ایرانی به تهران منتقل شد


نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به دلیل عدم حمایت های لازم از این رویداد در آذربایجان شرقی، با حمایت بنیاد ایران شناسی در تهران برگزار خواهد شد.

- نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به دلیل عدم حمایت های لازم از این رویداد در آذربایجان شرقی، با حمایت بنیاد ایران شناسی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جلسه هماهنگی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با حضور مدیران ارشد بنیاد ایران شناسی کشور و جشنواه ملی فیلم اقوام ایرانی در محل بنیاد ایران شناسی برگزار شد.

آن طور که روابط عمومی بنیاد ایران شناسی کشور به ایسنا گزارش داده است، در این جلسه با اشاره به تعهدات بنیاد ایران شناسی مطرح شد که رایزنی های لازم با مراجع قانونی از جمله شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره و رفع مشکلات آن انجام شده است و در همین راستا دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی تماس تلفنی با دکتر رجبی دوانی ریاست بنیاد ایران شناسی، حمایت کامل خود را از برگزاری جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی اعلام کرده است.

همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی افرادی که پیش تر در جشنواره حضور داشتند، مقرر شد به علت عدم حمایت های لازم این رویداد در استان آذربایجان شرقی، این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم اقوام ایرانی به تهران منتقل شد

جشنواره فیلم اقوام ایرانی به تهران منتقل شد