مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-03اجتماعي

گوهرانی که با قرآن شادند


در رشت مدرسه ای قرآنی فعالیت میکند که آوای آسمانی دانش آموزانش مدرسه را احاطه کرده و دخترانِ گوهرگونه آن با زیست قرآن، شادند.

- خبرگزاری فارس ـ حمیدرضا دنیادیده: رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی امروز در مدرسه گوهرشاد رشت برگزار شد؛ مدرسه ای با دخترانی محجبه و عفیفه که همچون مروارید درخشان در دلِ صدفِ چادر می درخشیدند.

دخترانِ محصلِ گوهرشاد رشت مراسمشان سراسر رنگ و بوی قرآنی داشت؛ از جمع خوانی قرآن اول مراسم تا اجرای گروه سرود و تواشیح های خاص خودشان.

دختران گوهرشاد، مدرسه را در کنار فراگیری علم و دانش، به کرسی تلاوت و تواشیح و تسبیح و تمحید تبدیل کرده اند، آن ها درود و بدرودشان، شادی و نشاط شان، روز و شب شان؛ خلاصه تمام عمرشان را با آیات وحی، نغمات قرآن و فراز و فرودهای آن محشور هستند.

 شگفتانه های قرآنی مدرسه گوهرشاد رشت امروز حضار را با شگفتانه های قرآنی آشنا کرد؛ دخترانی همچون محنا قنبری، حافظ کل قرآن که در اوج درخشیدن در تراز علمی، مسلط به مقام های قرآنی هم بود.

دخترانی که پیش از باسواد شدن در مکتب قرآن نشسته اند و کتاب وحی را پیش از الفبا تعلیم دیدن، از بر شدند.

لؤلؤهای گوهرشاد رشت چه زیبا امانت دار عفاف و حجاب فاطمه زهرا سلام الله علیها بودند؛ آن ها صرفاً نه در پوشش بلکه در حجب و حیا، بینش و منش، رفتار و کردار امانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوهرانی که با قرآن شادند

گوهرانی که با قرآن شادند