مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-01بين الملل

از سرگیری حملات صهیونیستی به نوار غزه همزمان با حضور رییس اسراییل در امارات


صبح امروز جمعه، همزمان با سفر رییس رژیم صهیونیستی به امارات، آتش بس در غزه تمدید نشد و موجی از حملات سنگین اسراییل علیه مردم فلسطین از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صدای موشک های رژیم صهیونیستی و رد سفید بمب های فسفری پس از یک هفته آتش بس بار دیگر به نوار غزه برگشت.

رسانه های عربی صبح امروز از عدم تمدید آتش بس برای هشتمین روز خبر دادند و همزمان، حملات سنگین صهیونیست ها پس از 7 روز از سر گرفته شد.

رادیوی ارتش اسراییل اعلام کرد که جنگنده های این رژیم درحال بمباران نوار غزه هستند و دفتر رسانه ای دولت حماس در نوار غزه نیز گزارش داد، اشغالگران در حال بمباران خانه ها و مناطق امن نوار غزه هستند.

حملات اسراییل علیه مردم غزه درحالی از سر گرفته شد که رییس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ در پوشش حضور در اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل در امارات به سر می برد.

جروزالم پست اسراییل پیشتر عنوان کرده بود، رییس اسراییل می خواهد ضمن دیدارهای دیپلماتیک سطح بالا، موضع تل آویو را تقویت و زمینه آزادی اسیران اسراییلی را فراهم کند.

ساعاتی پیش نیز گاردین دیدار اسحاق هرتزوگ با رییس امارات محمد بن زاید آل نهیان را رسانه ای کرده و از ارائه درخواست هایی از سوی طرف اسراییلی به امارات پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری حملات صهیونیستی به نوار غزه همزمان با حضور رییس اسراییل در امارات

از سرگیری حملات صهیونیستی به نوار غزه همزمان با حضور رییس اسراییل در امارات