مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:162023-12-12اقتصادي

افزایش 50 درصدی ترانزیت کالا میان ایران و آستراخان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در همایش تجاری میان گیلان و آستراخان روسیه که با حضور تجار و مدیران کل اقتصادی 2 استان در آستراخان برگزار شد با بیان اینکه این 2 استان، دارای ظرفیت خوبی به لحاظ اقتصادی، تجاری و حمل و نقلی هستند، اظهار کرد: این 2 استان جزو استراژتیک ترین استان های حاشیه خزر به لحاظ تجاری و اقتصادی هستند که توسعه مبادلات تجاری میان این 2 کشور منجر به توسعه گیلان می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه گیلان و آستراخان در عرصه های مختلف تجاری از جمله صادرات و واردات انواع محصولات کشاورزی و صنعتی گفت: اقتصاد گیلان وابسته به کشاورزی و دریامحور است و به همین منظور علاوه بر تجار بخش خصوصی در این سفر، مدیران کل گمرک، بنادر، صمت و کشاورزی حضور داشته و نکته نظارت خود را بیان کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از رشد 50 درصدی تجارت و ترانزیت کالا میان 2 استان گیلان و آستراخان روسیه بیان کرد: این آمادگی در گیلان وجود دارد که افزایش مبادلات تجاری بین این 2 استان مهم حاشیه خزر به 100 درصد افزایش یابد و هیچ مانعی در این خصوص وجود ندارد.

عباسی با تاکید بر افزایش ارتباط با کشور روسیه در دولت سیزدهم بیان کرد: رویکرد دیپلماسی دولت سیزدهم مبتنی بر گسترش روابط تجاری و اقتصادی با کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی ترانزیت کالا میان ایران و آستراخان

افزایش 50 درصدی ترانزیت کالا میان ایران و آستراخان