مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-09اقتصادي

آغاز اجرای طرح مردمی کاشت درخت در اراضی ملی بیشه بافق


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از اجرای طرح توسعه پوشش گیاهی در قالب طرح مردمی «کاشت یک میلیارد درخت در کشور»، در سطح 30 هکتار از اراضی ملی بیشه در شهرستان بافق جنب تفرجگاه وحشی بافقی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق از اجرای طرح توسعه پوشش گیاهی در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور ، در سطح 30 هکتار از اراضی ملی بیشه در شهرستان بافق جنب تفرجگاه وحشی بافقی خبر داد.

محبوبه معتمدنیا در جریان بازدید و بررسی اجرای طرح مردمی کاشت نهال در منطقه بیشه این شهرستان، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حفظ منابع آب و خاک، مسئله مهمی برای رسیدن به توسعه پایدار است و یکی از راهکارهای حفاظت هر چه بهتر از این منابع توسعه و افزایش پوشش گیاهی است.

وی افزود: با هدف صیانت از خاک و توسعه پوشش گیاهی، 30 هکتار از اراضی ملی بیشه در شهرستان بافق جنب تفرجگاه وحشی بافقی با مشارکت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق نهالکاری می شود.

به گفته معتمدنیا، در طرح توسعه پوشش گیاهی، بیش از یک هزار و 980 چاله فلسی به منظور کنترل رواناب منطقه ذخیره آب ناشی از بارندگی و تغذیه سفره های آب زمینی با کاشت گونه های بیابانی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح مردمی کاشت درخت در اراضی ملی بیشه بافق

آغاز اجرای طرح مردمی کاشت درخت در اراضی ملی بیشه بافق