مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-29سياسي

پیکر 4 شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر 4 شهید گرانقدر در سنندج تشییع و برای خاکسپاری به شهرهای مختلف منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی کلوندی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: پیکر هشت شهید در سال گذشته در 8 نقطه استان تشییع و تدفین شدند و امسال هم شهدای گمنام طبق سنوات گذشته در 26 آذرماه تشییع و تدفین می شوند.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام از شناخته ترین افراد نزد پروردگار هستند، گفت: امسال شاهد تشییع 280 شهید در سطح کشور هستیم که سهم استان کردستان  تشییع و تدفین 4 شهید است.

وی از شهدا به عنوان پیوند بین نسل های گذشته و جدید  نام برد و گفت: برگزاری این مراسم، پاسداشت مقام شهدای گمنام و بستری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان فرهنگی جامعه ساز است.

به گفته کلوندی، برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا به وحدت جامعه کمک می کند.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای گمنام 25 ام تحویل و صبح بیست وششم همزمان با سراسر کشور در سنندج تشییع و تدفین خواهد شد، گفت: بنا به درخواست فرمانده سپاه کردستان یکی از شهدا در محل ستاد سپاه بیت المقدس تدفین و سه شهید دیگر در روستای قلعه قروه،  بیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 4 شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می شود

پیکر 4 شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می شود