مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-16ورزشي

افتتاح مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم خانواده وصلت


مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم خانواده وصلت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل 24 آذر در مراسم افتتاح مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده وصلت اظهار کرد: چنین مراکزی جهت ارائه خدمات مشاوره برای ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده بسیار مهم می باشد و این اداره کل ضمن استقبال با تمام توان از فعالیت این مرکز مشاوره ای حمایت خواهد کرد.

وی افزود: صدور مجوز تأسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده از طرح های وزارت ورزش و جوانان است که به منظور کمک و یاری به جوانان در قالب طرح های آموزش های پیش از ازدواج و خانواده پیگیری می شود.

آموزه های دینی یکی از مهم ترین اهداف مرکز برای تحکیم بنیاد خانواده ها است در ادامه این مراسم المیرا امانی مدیر مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم بنیاد خانواده وصلت گفت: این مرکز با استفاده از تخصص و دانش روانشناسان خبره تشکیل شده است و در زمینه های درمانگری، زوج درمانی، آموزش های پیش از ازدواج و نظایر این خدمات گام های مؤثری برای تحکیم خانواده ها خواهد برداشت.

امانی بر توجه به آداب و فرهنگ بومی در ارائه روش های حل اختلاف و مشاوره تأکید و ابراز امیدواری کرد: مسیر مشاوره و آموزش های پیش از ازدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم خانواده وصلت

افتتاح مرکز مشاوره ازدواج جوانان و تحکیم خانواده وصلت