مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-17سياسي

پیکر شهید گمنام در روستای علیصدر آرام گرفت


پیکر مطهر شهید 22 ساله گمنام دوران دفاع مقدس که بهمن 64 در عملیات ایذایی والفجر 8 در جزیره بوارین به شهادت رسیده و تفحص شده بود، امروز -یکشنبه 26 آذر- در روستای علیصدر آرام گرفت.

- ایسنا/همدان پیکر مطهر شهید 22 ساله گمنام دوران دفاع مقدس که بهمن 64 در عملیات ایذایی والفجر 8 در جزیره بوارین به شهادت رسیده و تفحص شده بود، امروز -یکشنبه 26 آذر- در روستای علیصدر آرام گرفت.

مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور پرشور مردم شهیدپرور روستای علیصدر از امامزاده زید روستا آغاز و در مجتمع سیاحتی علیصدر به خاک سپرده شد.

امام جمعه کبودراهنگ در این مراسم با اشاره به آیه 30 سوره فصلت گفت: این آیه نشانگر این است که هر کس به قدرت شیطانی نه بگوید و قدرت الهی را لبیک بگوید و قدرت شیطانی را شکست شده بداند، آن شخص پیروز است و به او وعده بهشت بدهید.

حجت الاسلام نقی باقری بیان کرد: برخی از شهدا خود می خواهند پنهان بمانند و بعد بیایند و ببینند چطور مردم به استقبال آنها می روند، احسنت به این جمع حاضر که امروز برای یک میهمان آسمانی، فرشته الهی از صبح امروز زحمات زیادی کشیدید.

وی مطرح کرد: این حضور گرم به درون شیعیان برمی گردد و خداوند نظر رحمت و لطف نسبت به این ملت دارد به طوریکه شهدا همچنات زنده اند و زیربنای شیعه را امام حسین(ع) در کربلا مستحکم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید گمنام در روستای علیصدر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام در روستای علیصدر آرام گرفت