مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-23حوادث

قتل هولناک راننده « بی ام و » در دور دور شبانه


در دور دور شبانه ناگهان راننده خودروی 206 با سرعت وحشتناکی از بی ام و سبقت گرفت و در حالی که گویی زمان در بلوار خیام از سرعت خودروها عقب مانده بود توقفی در لاین وسط بلوار، - حکایت از سرآغاز حادثه ای هولناک داشت.

خراسان نوشت: جوان 25 ساله ای که در دور دور شبانه، جنایت وحشتناکی را رقم زده است روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی چگونگی این حادثه مرگبار را تشریح کرد اما مدعی شد قصد کشتن راننده بی ام و را نداشت.

 ماجرای این جنایت تکان دهنده از دقایق اولیه بامداد جمعه گذشته زمانی رقم خورد که دو خودروی پژو 206 اس دی و بی ام و از کنار یکدیگر عبور کردند اما طولی نکشید که به دلیل نامعلومی کل کل های دور دور شبانه به توهین و الفاظ زشت رسید.

در این میان ناگهان خودروی 206 با سرعت وحشتناکی از بی ام و سبقت گرفت و در حالی که گویی زمان در بلوار خیام از سرعت خودروها عقب مانده بود توقفی در لاین وسط بلوار، حکایت از سرآغاز حادثه ای هولناک داشت.

سرنشین جلوی 206 که حدود 100 تا 200 متر از بی ام و فاصله گرفته بود، از خودرو پیاده شد اما دوباره داخل خودرو نشست و راننده به صورت دنده عقب پدال گاز را به طرزی دلهره آور فشرد که صدای لاستیک ها در هوا پیچید.

در این هنگام راننده بی ام و که به همراه دوستش از خودرو پیاده شده بودند در وسط بلوار به طرف 206 در حرکت بودند که سانحه وحشتنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک راننده « بی ام و » در دور دور شبانه

قتل هولناک راننده « بی ام و » در دور دور شبانه