مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-28سياسي

تاکید رادان بر آمایش در حوزه آموزش دوره های سربازی، افسری و درجه داری


فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تأکید بر آمایش در حوزه آموزش افزود: بایستی در حوزه آموزش به سرعت آمایشی انجام دهیم و دوره های سربازی، افسری و درجه داری را بررسی کنیم.

- فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تأکید بر آمایش در حوزه آموزش افزود: بایستی در حوزه آموزش به سرعت آمایشی انجام دهیم و دوره های سربازی، افسری و درجه داری را بررسی کنیم.

شاید لازم باشد تا تغییراتی در شاخص گذاری ها روی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع)، فرمانده دانشگاه جامع علوم انتظامی امین، معاون تربیت و آموزش فراجا و فرمانده مراکز آموزش فراجا گفت: یکی از مهم ترین اقداماتی که در فرماندهی انتظامی در حال رقم خوردن است انتصاب مدیران حوزه آموزش است که بنده معتقدم اگر آموزش درست شود همه چیز درست خواهد شد؛ البته شروطی هم در این میان وجود دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکردهای ارائه شده افزود: در این گزارشها به موضوع تزکیه، تعلم، کتاب و حکمت اشاره شده که باید این موارد سرلوحه امر آموزش قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مطالبات مردم، مسئولان و همچنین حضرت آقا را تحقق ببخشیم و مدنظر مأموریت های خود قرار دهیم راهی جز آمورش نداریم و این آموزش باید مبتنی بر تزکیه باشد و تعلیم در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رادان بر آمایش در حوزه آموزش دوره های سربازی، افسری و درجه داری

تاکید رادان بر آمایش در حوزه آموزش دوره های سربازی، افسری و درجه داری